Iklan

Logo Bank Negara Malaysia Ada Lambang Illuminati/Freemason

Ni kita bincang pulak mengenai logo Bank Negara Malaysia.. Mungkin dikatakan kebetulan pada penulisan saya daripada rakan-rakan dahulu mengenai duit RM1 kita.. jadi ini merupakan satu bukti lagi yang duit kita mengalami palitan lambang/simbol dakyah Freemason ini. Illuminati dan Freemason adalah 1 bentuk komuniti yang sama seperti mana HIV/AIDS.  virus yang bahaya!! ini bukan tuduhan tetapi pembaca menilai sendiri.. saya tidak ada bukti kukuh menuduh BNM, tetapi kebarangkalian mungkin ada..


anda lihat sendiri duit RM10 kita.. lepas tu lihat jugak di sebelah kiri duit RM1 kita.. kemungkinan lagikah?




ok.. ini cakap pasal kijang pulak.. setakat pencarian saya.. tidak ada sekor kijang pun sepanjang ekor lambang BNM yang melentik sampai separuh badan. bentuk macam anjing dah.. Siap dengan BULAN & MATAHARI pulak tu. Saya dan tunjukkan kijang betol yang hidup, jata negeri kelantan yang guna kijang jugak, pun ekor pendek jugak.. Lepas tu yang duit syiling emas atau dikenali sebagai kijang emas dikeluarkan BNM sendiri pun ekor pendek!! kenapa dalam logo ekor panjang!! pelik bin ajaib.. budak umur berapa lukis tu?

*Tapi kalau pembaca ada bukti kijang ekor panjang, saya akan buang post ini serta merta, sila tinggalkan link di komen atau chatbox

Untuk makluman bulan dan matahari merupakan sembahan masyarakat pada zaman dahulu, ataupun lebih dikenali masyarakat yang menganut agama pagan(menyembah alam).  Masyarakat Mesir Purba telah dicatatkan menyembah matahari sebagai tuhan yang dikenali sebagai Amon-Re (Tuhan Matahari bermata satu). Catatan ini sering ditemui melalui ukiran pada makam Firaun dan Pyramid




Manakala anjing itu pula kelihatan sperti PharaohDog/Pharaoh Hound yang merupakan lambang kepada Mesir Kuno. Lambang anjing pada masyarakat mesir kuno juga melambangkan Dewa Anubis. Lambang ini sememangnya salah satu simbol identiti bagi pergerakan Freemason.


Sumber: Simbol Illuminati Pada Ringgit Malaysia? | Paradigma MUKMIN http://akuislam.com/blog/fakta-menarik/simbol-illuminati-pada-ringgit-malaysia/#ixzz1MXZ2IM1b

14 comments:

  1. em..yg tiga segi tu ngan kt duit singgit tu xbpe la, tp yg kijang tu mmg wat aku tertanya-tanya gak npe ekor panjang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://amgyver.blogspot.com/2012/06/lambang-kijang-pada-bnm.html

      Delete
  2. Salam saudara, sy rase matahari & bulan tu menandakan dua alam iaitu cahaya (matahari) & kegelapan (bulan)...

    Cahaya & kegelapan menandakan peyatuan dua alam iaitu cahaya (alam kita) & kegelapan (alam mereka)

    Seperti corak hitam putih yang dorg gunakan atas lantai untuk proses penyembahan mereka...

    Dan betul jugak tuhan mereka Amon-Re tu :)

    Sejak taw pasal freemason ni memang sy tengok2 duit yg kita guna & mmg ternyata ada unsur2 freemason KOT sebab dorg memang pegang sistem kewangan dunia...

    Nice info... Keep it up!

    ReplyDelete
  3. wow..tak sangka kat duit malaysia pon ade..adoyai.. thx nise info bru tao tau

    ReplyDelete
  4. wow. pandai sungguh. jadi dengan adanya logo2 simbol2 ni (yang kebanyakkan tak pernah amik kisah, tak pernah tau) orang Islam, Christian, Buddha akan secara automatiknya jatuh ke tangan Dajjal... Wow, menakutkan! kalau kita simpan duit ni, kita akan jadi pengikut Dajjal.

    jadi, marilah kita buang duit yang ada simbol2 Dajjal, Freemason ni untuk menyelamatkan DUNIA kita dan bukan akidah kita dari Dajjal.

    Sebenarnya orang2 macam korang ni la yang terlalu obses dengan benda2 yang remeh sehingga menarik orang yang kemungkinan lemah pemikiran dan kolot menjadi obses mcm korang pulak.

    Jadi, kesimpulan ntuk 'pendedahan' ekslusif lagi bijak ni untuk apa?

    p/s: ko tulis apa ko nak tulis. sesat yang ko tulis, sesat lah pembaca ko. jadi saham dosa dan neraka la yang ko dpt.

    ReplyDelete
  5. tjuan si blogger ni tulis entry ni bkn nye nak sruh kte buang duit ni bagai..juz 4 information bg pembaca ni berfikir dn sedar..bkn nye nak obses sgt tpi sekurng2 ambil kisah la mnda2 mcm ni...msuh2 islam ni mmg ske pengaruh org islam ni sdikit demi sdikit..cuma antara kte sedar ke x..pndai2 la..

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Semua orang ada pendapat masing2 dan saling menghormati.. Boleh singgah di blog saya untuk merujuk tentang lambang kijang tersebut semoga minda kita semua dapat berkembang seperti lubang idong.. hehehehe....

    http://amgyver.blogspot.com/2012/06/lambang-kijang-pada-bnm.html

    ReplyDelete
  8. Maksudnya tak payah la pegang cash duit kertas ni. Beli emas simpan kat bank, lagi banyak faedah daripada pegang kertas.

    ReplyDelete
  9. Saya ada video penuh 50 episod yang menunjukan gambaran jelas berkaitan pergerakan mereka dan cara bagaimana mereka menguasai dunia sejak dari zaman firaun dan dihuraikan secara terperinci. jika berminat hubungi saya sham_dean10@yahoo.com saya akan beri percuma saya di area nilai sepang
    Jika anda jauh akan saya poskan insyaallah documentary ini seharusnya kita lihat untuk pengetahuan kita

    ReplyDelete
  10. pemerhatian yg menarik tuan. bank negara siapa tukang auditnya?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...